Bonjour!

 





Eiffeltornet, baguetter och fransmän i basker... vi ska möta våren i Paris!

Efter att Spanair gått i konkurs och Barcelona planen gick i kras så tror jag i slutändan att det var mening med det också.


Nu har vi styrt upp en ny plan och ska ta oss till Europas mest turistbesökta stad.

Lite drygt en månad kvar och jag längtar varje minut.


 

Jag tror inte det är någon som känner mig som missat att jag tycker om att resa… trots det och alla resor jag gör, så var det faktiskt 12 hela år sedan jag var i Paris.

 

För övrigt är den andra praktikperioden nu klar och jag har trivts som fisken i vattnet på Malmö Aviation, precis som förra perioden!

Det är nu bara två månader kvar av utbildningen inklusive påsklov och Paris resan, vilket kommer gå snabbt! Snart är det sommar och dags att börja jobba igen, vart det nu är mening att jag hamnar någonstans framöver… spännande!



 

IF YOUR DREAMS DON’T SCARE YOU, THEY ARE PROBABLY NOT BIG ENOUGH



Champions aren’t made in the gyms. Champions are made from something they have got deep inside - a desire, a dream, a vision.

 


Kommentarer
Postat av: Lena Fransen

Trevlig resa! Möta våren i Paris låter härligt. Ta med lite vår- och Pariskänsla med hem. Kram mamma

2012-05-12 @ 13:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0