Nu kickar vi igång 2012!

 

Idag började skolan igen efter nästan tre hela veckors ledighet. Jag skulle ljuga om jag hade sagt att jag varit ledig hela tiden. Jag har varit ute och rest med min härliga familj och jobbat nästan hela lovet så det har knappt varit en lugn stund, precis som det är när jag mår som bäst!

 

Idag är det måndag, skolan är igång, kick off samtalet gick bra och ikväll ska det första träningspasset år 2012 köras igång på Friskis och Svettis med min fina vän T! Latinamerikansk dans it is :)

 


Det bästa av allt med denna dag är att vi fick reda på att du är frisk och att man kan släppa de negativa tankarna

 

Sammanfattningsvis har 2011 varit ett fantastiskt och färgsprakande år innehållande många höjdpunkter med nya, spännande platser att besöka! Det var verkligen förändringens år för min del och listan kan göras hur lång som helst…

Året startade med resan till Rom och antagningen till reseledarskolan och avslutades efter en första, utvecklande termin på turismlinjen och med julfirandet på Gran Canaria. Där emellan har jag hunnit bo i Spanien, resa med familjen, besöka Steffie i Grekland och starta praktiken på Malmö Airport.






Underbar tid i Barcelona, glömmer det aldrig





Nu ser vi fram emot det nya året och hoppas att det blir minst lika bra och innehåller massor av möjligheter, god hälsa och lycka!

 

 

Worth a thought…

 

I held a moment in my hand, brilliant as a star, fragile as a flower, a tiny sliver of one hour. I dripped it carelessly, Ah! I didn't know, I held opportunity!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0