Vardagslyx!




Det är att verkligen kunna njuta av varje ögonblick. Fick sluta tidigt i skolan idag pga att läraren blivit sjuk. Synd eftersom vi skulle ha skådespel men det får bli nästa vecka! Vi är faktiskt lediga imorgon vilket betyder en 3,5 dagars helg full med roliga saker (och en hel del plugg)

 

Så istället för eftermiddagslektionen tog jag tog jag mig hem tidigt. Det blev en härlig powerwalk i slottsparken med Tess!


 

 


För att sen komma hem, laga mat och unna mig att faktiskt bara njuta! Det är verkligen vad jag gjort idag!

 

Hela kvällen blev det avkoppling i den bekvämare delen av lägenheten med duntofflorna på och en kopp hett te.

 September = höst!


 

 


Jag gillar Danske Banks tv-reklam STARKT!

 

”Ambitionen -

Den vilar aldrig

Den kan verka annorlunda

Den kan sticka i ögonen

Den vågar lyckas

Den vägrar vara rädd

Den ser inte hinder

Men den ser det som ännu inte finns”


 

Alla har vi ambitioner av något slag och det tror jag att man kan komma riktigt långt med!

 

 


Nu ska jag drömma vidare…


 

 

Buona notte!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0