Buona sera...




I skolan idag arbetade vi med resor till Rom. Jag var superglad men nu saknar jag det bara ännu mer - 
"mitt favoritställe på jorden" - Italien
Antar att jag får nöja med mig lite pasta al dente och olivbröd så länge ;)







Skolan går i raskt tempo! Tyskförhöret i måndags kändes överträffande positivt och vi har fått en riktigt kul uppgift i engelskan. Ska skriva ett arbetete om den franska ön Korsika, har varit där själv så det kan bara bli super roligt att jobba med!

Vad kan inte vara roligt när allt handlar om ens favoritämne? :)

Nu har instruktionsboken till bokningsprogrammet AMADEUS kommit och jag ska ta tag i det redan denna veckan, spännande!
Jag minns inte när jag senast var så motiverad för någonting som jag är just nu. Allt känns mer än bra och jag vill bara att tiden ska stanna för en stund!

På lördag ska hela klassen till resmässan på Burlöv Center och representera utbildningen, prata med folk från många delar av resebranschen och få träffa Hans Fahlén från När och Fjärran! Ska bli otroligt kul!


Nu ska jag sätta mig framför tvn och titta på Den stora matresan. Per Morberg reser till Gotland ikväll, missa inte det! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0