När livet är som bäst!

 

Det är måndag och sista dagen som är avsatt att ägna åt den tunga distanskursen, det internationella bokningssystemet AMADEUS som vi studerat nu, 2 veckor non-stop!

JAG BLEV KLAR IDAG!

Kan ärligt talat inte beskriva hur otroligt bra det känns och imorgon börjar äntligen den vanliga skolan igen!
Det har varit väldigt lärorikt och allmänbildande att studera AMADEUS, inte minst för det engelska ordförrådet!
Massor att lära in, allt på engelska och 7 stycken olika examen på det! Dock blir jag galen av att bara sitta hemma framför datorn i min ensamhet och plugga 6-7 timmar om dagen… jag behöver flänga runt, vara aktiv och ha människor i mitt liv!

Lyckligt lottad som jag är fick jag lova att ”flytta” hem till mina snälla föräldrar under dessa veckor och har nu haft hela fjorton superhärliga och peppande dagar med familjen! Supertrevligt sällskap och fantastisk mat, tack än en gång! =)

Har umgåtts extra mycket med min bror under dessa dagar, jättekul! Johan, du är grym i skolan!

Trots alla timmar med plugg har jag hunnit med att både jobba extra och fika med vänner! Tidigare i veckan blev det en välbehövlig paus med fika på en uteservering i solsken med Challe och Sandra, ljuvligt!


Jag hann också med en supermysig dag med mamma på Nova och Lund centrum i lördags. Massor av shopping och god lunch på Ebbas skafferi!

 

Grekisk sallad på Ebbas skafferi! 


Om två veckor börjar praktiken och då hittar ni mig ute på Sturup, jag ser verkligen fram emot det!

Nu är man tillbaka till verkligheten igen, i min mysiga lägenhet och imorgon startar jag faktiskt skolan med en 4-dagars vecka och sovmorgon till 10.20… Que bien!

 

Hoppas ni får en lika härlig måndagskväll som jag ska ha, med en bra film och total avkoppling!
Det kan jag nog vara värd idag ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0