Livet i Spanien!

Heeej alla där hemma!

Nu har redan 2 veckor gått! Livet här nere är riktigt hårt, har ingen tid att sitta här egentligen men allt är helt underbart! Att bo i Spanien känns fortfarande som en dröm..

Jag har fått helt underbara kompisar <3 Min roomie Steffi är stöttaren i alla lägen ;)

Under dessa två veckorna har det hänt saker och jag har varit med om så mycket som jag aldrig någonsin skulle kunna föreställa mig.. Det går faktiskt inte riktigt att förklara för er där hemma! Man inser nu hur enkelt och lätt det vanliga livet är hemma och hur mycket man faktiskt missar när man är hemma i det vanliga vardagslivet! Det är blod, svett och tårar här på guideskolan, men en helt underbar sammahållning! Jag har verkligen the time of my life!

Ikväll hade vi cabaré inför en massa folk och det har varit en helt fantastisk dag som alla andra dagar här nere! Man är så trött att ögonen faller ihop bara man sätter sig ner, men jag hade inte velat byta bort detta för något i världen!

Vi har skoldagar mellan kl 9 på morgonen och oftast till kl 11 på kvällen.. Instruktörerna här nere talade om för oss att vi skulle upp på scenen helt oförberedda och stå där och prata om oss själv i flera minuter på ANDRA DAGEN! Det var en utmaning.. nu är det min vardag att sjunga och dansa för en massa folk ;) Hade någon sagt det till mig för två år sen hade jag bara skrattat åt ironin.... Nu finns det inget att tvivla på längre, en helt underbar känsla!
Annars är det plugg, examen, trips till Barcelona, fotbollskvällar (Pokalutdelningen till FC Barcelona på Camp nou), siesta på stranden, G-fit (en hel del träning), utmaningar varje dag så som att gå på glödande kol (600 grader varmt..inga konstigheter) och såklart en hel del utekvällar på Texas :) 


Nu har vi tagit en drink, jag och Steffi sitter här utanför lektionssalen i "Costa brava", klockan är lite efter 24.00 och det springer förbi en massa förfriskade pensionärs-turister i bara badbyxor, glitterhattar och hula hula-kjolar mot hissarna, en helt vanlig tisdagkväll i Lloret de mar alltså ;)


Saknar alla där hemma jättemycket! <3 Min familj och mina vänner <3 Ska krama er såååå hårt när jag kommer hem i sommar! 


Sov gott Sverige!


  


Kommentarer
Postat av: Lena Fransen

Vi gläds med dig och SAKNAR DIG såklart! Ha det fortsatt härligt med alla upplevelser! Vädret är kallt och regnigt skicka hem lite sol och värme till oss. Kramar från Mamma, Pappa och Johan

2011-05-18 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0